منو دسترسی
درباره ما

درباره ما

در اواسط سال 1399 با  توجه به شیوع  و گسترش ویروس کووید 19، شرکت توسعه طوبی سدید  به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت دانش بنیان ایمن زلزله سدید شامل سیستم الکترونیکی قطع اتوماتیک گاز حساس به امواج زلزله  و سیستم قطع گاز حساس به نشت گاز، فعالیت خود را آغاز نموده و با برنامه ریزی های انجام یافته موفق به دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده برای فروش محصولات آن شرکت گردید.

توسعه طوبی سدید برای تکمیل سبد کالای خود، اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری و تامین شیر های Ball Valve  از برند های معتبر پیشگام و گاز سوزان و سنسور های نشت گاز از برند های سیسمیک و پیشگام  و اطفا حریق و اعلام حریق نموده است.

توسعه طوبی سدید جهت تعمیق حضور خود در بازار و ارائه خدمات پیشرو به مشتریان ، اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین سدید کالا  (طوبی کالا) گرفته تا بصورت آنلاین نیز فروش محصولات خود را انجام داده و خدمات خود را سریعتر و به روز تر نماید.

سیستم الکترونیکی قطع اتوماتیک گاز حساس به امواج زلزله اختراع ثبت شده آقای دکتر سید محمد سید معصومی رئیس هیئت مدیره شرکت ایمن زلزله سدید است. این سیستم به امواج p زلزله حساس بوده و با حس نمودن امواج ابتدایی زلزله با صدور فرمان قطع توسط پالس الکترونیکی به شیر برقی سیر جریان گاز را مسدود نموده و از آتش سوزی پس از زلزله جلوگیری می نماید. این سیستم دارای گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهر سازی، استاندارد ملی ایران، تاییدیه دانشگاه صنعتی شریف، تاییدیه های گوناگون صادره از مراجع داخلی و خارجی و استاندارد CEاتحادیه اروپا می باشد.

افزودن ماژول جدید
0%

سبد خرید